BlodCore OTS Najlepszy OTS W Polsce

Forum BlodCore OTS

Ogłoszenie

Witam na oficialnym Forum Blodcore OTS . Zapraszam do dzialu konkursy.

  • Index
  •  » Kosz
  •  » Następny mój czar tym razem Assasin Bomb all by me

#1 2009-09-02 19:52:42

GoD PatrOniX

Noobek

Zarejestrowany: 2009-08-23
Posty: 9
Punktów :   

Następny mój czar tym razem Assasin Bomb all by me

Więc czar to "Assasin Bomb" bije od 10-15k malo dosc ale na jakim obszarze

tu obrazek

http://blodcore.yoyo.pl/assasin.JPG


w spells.xml

Spoiler:

    <instant name="Assasin Bomb" words="assasin bomb" lvl="30000" mana="10000" prem="1" exhaustion="1000" selftarget="1" needlearn="0"

script="nowe/assasin.lua">
        <vocation name="Paladin" />
        <vocation name="Royal Paladin" />
    </instant>

w assasin.lua


Spoiler:

--Calculed by PatrOniX--
--For tibia 8.4--
--Made in 02/09/09--
local acombat1 = createCombatObject()
local combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, 61)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, -10000, -0.5, -15000)
arr1 = {
{0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0},
{1, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 1},
{1, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 1, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1},
{1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1},
{1, 0, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 0, 1},
{1, 1, 0, 1, 0, 1, 1, 2, 1, 1, 0, 1, 0, 1, 1},
{1, 0, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 0, 1},
{1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1},
{1, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 1},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 1},
{0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0},
}
local area1 = createCombatArea(arr1)
setCombatArea(acombat1, area1)
function onTargetTile(cid, pos)
    doCombat(cid,combat1,positionToVariant(pos))
end
setCombatCallback(acombat1, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile")
local function onCastSpell1(parameters)
    doCombat(parameters.cid, acombat1, parameters.var)
end
function onCastSpell(cid, var)
local parameters = { cid = cid, var = var}
addEvent(onCastSpell1, 0, parameters)

end

Offline

 

#2 2009-09-02 23:18:34

GoD Disaster

http://img207.imageshack.us/img207/6153/14026242.png

Zarejestrowany: 2009-07-29
Posty: 223
Punktów :   

Re: Następny mój czar tym razem Assasin Bomb all by me

Czar ładny i pomysłowy ale niestety za duży. Jak zmniejszysz do np. 3x3 sqm to pogadamy ;] reput leci

Offline

 

#3 2009-09-03 07:43:22

Urusai

Shinigami

Skąd: N.S. ^^
Zarejestrowany: 2009-07-19
Posty: 224
Punktów :   

Re: Następny mój czar tym razem Assasin Bomb all by me

łał ;]
Patro ty to masz pomysły ^^


http://public4.tektek.org/img/av/0908/d24/0113/73c6736.pnghttp://public4.tektek.org/img/av/0908/d25/0906/b865786.png
`~ Watashi wa Shinigami Desu. ~` ^^

Offline

 
  • Index
  •  » Kosz
  •  » Następny mój czar tym razem Assasin Bomb all by me

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl