Forum BlodCore OTS
Tytułowy Hardcore - Moderator
Drunk Rune.
Runka która upija gracza, na którego się jej użyje Bardzo przydatna na warach, bo wtedy rywal może wpaść łatwiej w trapa ^^ Myślę, że to niezła pozycja do SMS SHOP. Tworzymy drunk.lua - tutaj mamy skrypt :
local combat = createCombatObject() setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_RED) local condition = createConditionObject(CONDITION_DRUNK) setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, 20000) setCombatCondition(combat, condition) local area = createCombatArea( { {1, 1, 1}, {1, 3, 1}, {1, 1, 1} } ) setCombatArea(combat, area) function onCastSpell(cid, var) return doCombat(cid, combat, var) end
I to co trzeba wkleić w linijce, w spells.xml :
<rune name="Drunkness" id="2267" charges="1" maglv="20" exhaustion="2000" blocktype="solid" allowfaruse="1" script="custom/drunk.lua" />
Ostatnio edytowany przez Chyba Ty ^^ (2009-10-03 10:06:37)
Offline
mhm moze dopisze do update ale za zgoda czesia
Offline
zarombista runka ;]
Offline
Tytułowy Hardcore - Moderator
Myślę, że SMS SHOP ^^
Offline